* Başkanlığımız ile Rektörlük Özel Kalem, Genel Sekreterlik, Diğer Merkezler ve Bölümler birimlerinin Bütçe Tekliflerini hazırlamak, ödenek takiplerini yapmak ve dönem raporlarını hazırlamak.
* Üniversitemiz birimlerinin ihtiyacı olan mal, malzeme, makine-teçhizat, taşıt ve demirbaş alımlarını ödenekler dâhilinde ihale veya satın alma usulüyle gerçekleştirmek.
* Üniversite genelinde güvenlik hizmetlerinin, temizlik hizmetlerinin, ulaştırma/taşıma hizmetlerinin gerçekleştirilmesinin koordinasyonunu sağlamak.
* Üniversitemiz Lojmanlarının Kamu Konutları Yönetmeliğine göre tahsis ve diğer işlemlerini yürütmek.
* Başkanlığımız ile Rektörlük Özel Kalem, Genel Sekreterlik, Diğer Merkezler ve Bölümler birimlerinin Taşınır Kayıt ve Kontrol işlemlerini gerçekleştirmek.
* Üniversitemiz Rektörlüğü ve bağlı birimlerin Sivil Savunma, Afet, Acil Durum, Yangın, KBRN, İkaz-Alarm, Seferberlik ve Koruyucu Güvenlik Hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak.
* Üniversitemiz Destek Hizmetleri kapsamında araç kiralama hizmet alımı işlerine ait kontrol teşkilatı ve muayene kabul işlemlerini gerçekleştirerek ilgili ödeme evraklarını hazırlamak.
* Üniversitemiz birimlerinin elektrik, su, telefon vb. fatura ödemelerini (avans işlemleri dâhil) gerçekleştirmek.
* Üniversitemize ait taşınmazların kiralama ihalelerinin yapılması, bunlara ilişkin elektrik-su tahsilatlarının takip edilmesi ve taşınmazlara ilişkin diğer işlemleri gerçekleştirmek.
* Başkanlığımız ile Üst Yönetim personellerinin yurtiçi ve yurtdışı geçici görev yollukları işlemlerini gerçekleştirmek.
* Başkanlığımız personellerinin SGK işlemlerini yapmak.
* Üniversitemiz araçlarının sevk ve idaresini yapmak, araçlarının bakım – onarım, yakıt, sigorta ve tescil giderlerini gerçekleştirmek.
* Başkanlığımız bünyesindeki kalite çalışmalarını koordine ve konsolide etmek.
* Başkanlık personellerine yapılan iş ve işlemlerle ilgili birimde hizmet içi eğitimler düzenleyerek yetkinliklerinin arttırılmasını sağlamak.
Son güncelleme : 10.10.2022 16:46:41